.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تک تک ستاره های عمرت بلند و والا
باقی عمرت ۱۰۰ به بالا
امروز روز تولدته عزیزم
عزیزمی دوستت دارم به مولا

تولد “تو”
تولد من است
چون وقتی تو می آیی …
من زندگی میکنم
پس تولدمان مبارک !

امروز سالروز تولد توست
و من هدیه ای نخریدم
آنچه خریدنی است بی شک لایق تو نیست
نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشاء کنم
اما کاملتر از این چیزی ندارم : تولدت مبارک

عاشقانه در انتظار تو هستیم
کم طاقت دیدار تو هستیم
با آمدنت جمال ما روشن شد
حالا که آمدی گرفتار تو هستیم !
“تولدت مبارک عزیزم”

تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم ، تولدمان مبارک !

میان همین نت ها بود که رسیدی
زیباترین لحظه ی تصنیف هستی
اینجا … زمین …
رسیدنت مبارک
“تولدت مبارک”

فرشته آسمانی
سالروز زمینی شدنت مبارک



تو شب تولدت قلبمو هدیه ات میکنم
واسه آرامش تو ، به دوریت عادت میکنم

تو بهاری ؟
نه ، بهاران از توست
از تو وام میگیرد
هر بهار این همه زیبایی را
تولدت مبارک محبوب من

امشب شب تولد توست
تو یک سال بزرگتر شدی
و عشق من یک سال در دلت کوچکتر
من اما هیچ وقت شب تولدت با تو نبودم
من هیچ وقت در دلت نبودم
“تولدت مبارک”

و تو در هیاهو …
چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را
و من در سکوت …
چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , اس ام اس تولد , ,
:: برچسب‌ها: اس ام اس تولد_سری اول , اس ام اس , تولد , سری اول , اس ام اس تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : حامد
ت : 11 / 12 / 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی